Ağlama Fener Ağlama

Blogger tarafından desteklenmektedir.

"Volkan anneme küfür etti."

"Volkan anneme küfür etti."
"Volkan anneme küfür etti."


G.Saray kaptanı Sabri Sarıoğlu olaylı derbinin ardından ilk kez konuştu. Maçtaki kavga için "Volkan Demirel anneme küfür etti" diyen Sabri, "Hakkımdaki yalan beyanları düzeltmezse, Volkan diye birini tanımıyorum" açıklamasında bulundu.





Galatasaray kaptanı Sabri Sarıoğlu, Fenerbahçe derbisinde kavga ettiği kaleci Volkan Demirel ile ilgili olarak sert açıklamalarda bulundu. "Volkan, benim hakkında verdiği yalan beyanı düzeltmezse Volkan diye birini tanımıyorum" diyen sarı-kırmızılı futbolcu, Meireles'in kendisine yönelik yaptığı hareketi de değerlendirdi.

Galatasaray kaptanı Sabri Sarıoğlu, Fenerbahçe derbisinde kaleci Volkan’la yaşadığı olayın ardından ilk kez konuştu. Sabri, görüntülerde kimin küfür ettiğinin açıkça görüldüğünü belirterek, “Zaten son dakikaydı. Volkan bana sert bir müdahale yaptı. Ben de Volkan’a 'ne gerek var neden yapıyorsun' dediğimde ise anneme ağza alınmayacak bir şekilde küfür etti. O gün de Anneler Günü'ydü. Dışarıdaki bir insana yüz yüze böyle küfür ettiğiniz zaman Allah korusun cinayet bile çıkabilir. Ben de orada çok sinirlendim. Verdiğim görüntülerden dolayı özür dilerim ama o anda sinirime hakim olamadım. Dışarıda da bir başkası bana öyle kelimeler kullansa ben de aynısını yaparım. Galatasaray gibi büyük bir camianın kaptanıyım. Bu sorumluluk bilinci biliyorum. O tatlı yük de beni hiçbir zaman yormuyor. Nerede nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyorum. Takım arkadaşlarımı yalnız bıraktığım için özür dilerim” dedi.

İşte Kavga


0 yorum :

Yorum Gönder