Ağlama Fener Ağlama

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ünal Aysal: ''Devlet Fener'i Destekliyor'

G.saray Başkanı Ünal Aysal'dan gündemi sarsacak açıklamalar... Kanaltürk'te Top Bizde programına konuşan Aysal, F.Bahçe'nin devletten yardım aldığını öne sürdü. İşte Aysal'ın sözleri: G.Saray'ın marka değeri yurt içi değil yurt dışında gizli. Eğer bizim Real Madrid gibi bir marka değerimiz olsaydı, Real Madrid maçında aleyhimize olan hakem hataları olmazdı. Hakemler birçok şeyden etkileniyorlar. Bizim bu hakem hatalarını engellemek için eksik şeyler yaptığımıza inanıyorum. Real Madrid bu gözdağını rahat bir şekilde veren bir takım. İki sihirli kelime var. Biri süreklilik, diğer Avrupa içinde olma. '

KIZINIZI VERİR MİSİNİZ' DEDİK

"Sneijder ile önce 10 dakika yemek yedik, sonra 'kızınızı verir misiniz' diye konuştuk. Moratti ile son derece samimi bir iletişim kurdum. İş adamları sözle iş yapar. Biz eski tip iş adamıyız. Söz verdiğimiz zaman iş biter, Moratti de böyle biri."

CHEDJOU İLE İLGİLENİYORUZ

"Sneijder gerçek bir Hagi olabilir. Takımı içinden yöneten bir oyuncuya ihtiyaç var. Bu görevi yapan da Drogba. Gerçek bir takım oyuncusu. Çilek mevsimini geçiyoruz. Malouda'yı hoca isterse çok deneyimli ve güçlü bir oyuncu. Pazartesi (yarın) hoca ile karşılıklı oturacağız. Elimizde güzel bir liste var. Chedjou ile ilgiliyiz tabii. Bizim eksiğimizi tamamlayabilecek bir oyuncu."

BELGELER ELİMİZDE

"Galatasaray en fazla vergi yönünden denetlenen kurumlardan birisi. Sayın başkan (Aziz Yıldırım) belli ki bu konuyu bilmiyor. Talihsiz bir konuşma zaten. Vergiler günü gününe ödenmek zorunda olan borçlardan geliyor ve biz ödüyoruz. Ankara'dan vergilerle ilgili bir talebimiz kesinlikle olmadı. Sayın başkan bu konuda erken ve yanlış konuşuyor.Fenerbahçe lehine yapılmış (devlet tarafından) bir sürü yardım var ve bunlar belgeler halinde bizde var. Vergiler, araziler yardımlar."


QUARESMA OLABİLİR

"Geçen sene düşündük Quaresma'yı ama olmadı. Bu yıl olabilir. Halil Ünal ile Alper konusunda konuşmadık. Önümüzdeki günlerde başkanla konuşuruz. Her oyuncunun bir piyasa değeri var. Hakkını vermek lazım; hak etmediğini de vermemek lazım."

ARDA TURAN'I İSTİYORUZ

"Arda konusunda niyet var, ama kısmet önemli. Ben aradım ve Atletico Madrid'in başkanlarıyla konuştuk. Teknik direktörümüz bana 3 oyuncu ismi verdi. Bunlara dokunma diğerlerini sat dedi. Bu oyunculardan birisi de Arda Turan'dı. Hocası müsaade ederse oturup konuşuruz. Ondan sonra Arda transferi bir yemek yemeye bakar. Bence Arda yeteri kadar tecrübe yaşadı. Ben Arda'nın İspanya'da bir sene daha vakit kaybedeceğini düşünüyorum. Fatih hoca Arda'yı göndermeye niyetli değildi. Onu gönderdiğim için bana dudak altı hafif tacizlerde bulunuyor."

TAHRİK EDİCİ BEYANLAR VERDİK

"G.Saray'ın divan kurulunda ne başka kulüplerle ilgili soru sormuştur, ne de başkan bu konuda bilgi vermiştir. Ben bu açıklamaya cevap vermeseydim görevimi yapmamış olurdu. Saracoğlu'nda maçlar yüksek tansiyonla oynanıyor. Bunu düşürmek mümkün olamadı. Bizim verdiğimiz demeçler tansiyonu artırmadı. Bugüne kadar vermiş olduğumuz beyanatlar tahrik neticesinde ortaya çıktı. 3 Temmuz sürecinde de vermiş olduğumuz cevaplar bir şeyin cevabıydı."

FENER 'MUZCULARI' SAVUNMASIN

"Bu olayın Fenerbahçe'de olması talihsizlik. Burada önlem alması gereken TFF. Galatasaray'da da bu olabilir. Ama okişiler ömür boyu benim stadıma giremez. Savcıları da göreve çağırırım. Fenerbahçe'nin o kişileri çıkararak konuşmasını kanıksadım. Bu kişilere gerekli cezayı vermek lazım. İşin ilginci federasyondan tık yok."

0 yorum :

Yorum Gönder