Ağlama Fener Ağlama

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sarı Kırmızı Haber'e Hoşgeldiniz!

Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. Giriş cümlesini nasıl kuracağım bilemedim. :) İsterseniz ben ilk olarak blogu neden kurduğumu ve benim kim olduğumu söylemek isterim. Ben Alperen. Soyadımı bilmeseniz olur. İzmir'liyim...

Şimdi gelelim amaca, isimden de belli olacağı gibi Sarı Kırmızı Haber, Galatasaray'lılar için  bir haber kaynağı ve maç özetlerini maçın kendisini (canlı olarak.) ve bazı eleştirilerin yayımlanacağı bir blog olacak..

Bugün Mart'ın 24'ü aslında ilk deneme maç yayınımızı bugün yapacaktık ama maalesef bu hafta hiç maç olmadı. Bunun neden herhalde Salı günü oynanacak ve Cuma günü oynanan milli maç olduğunu düşünüyorum.

Şuanda blogumuz deneme yayınında bu yüzden herhangi bir şekilde haber sunmayacağız. Haberleri sanırsam 1 Mayıs 2013'den itibaren yazmayı ve asıl yayım aşamasını geçeceğimi sanıyorum.

Gelelim maçlara tüm maçlarımızı bu adresten izleyebileceksiniz. tıklayın . Bunun dışında videonun altında sohbet kısmı olacağından maçı eleştirebilirsiniz...


Maç linklerini ve haberlerin hepsini anında görmek için bizi twitter'dan takip edebilirsiniz.


Ve istek ve önerileriniz için sarikirmizihbr@gmail.com

0 yorum :

Yorum Gönder